Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@07:13:48 GMT

وزیر علوم درگذشت استاد سابق دانشگاه تهران را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۹۴۴

وزیر علوم درگذشت استاد سابق دانشگاه تهران را تسلیت گفت

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از وزارت علوم؛ محمدعلی زلفی‌گل با صدور پیامی درگذشت دکتر ابومحمد عسکرخانی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر زلفی‌گل به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت جناب آقای «دکتر ابومحمد عسکرخانی» استاد پیشکسوت ارتباطات بین‌الملل موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحوم استاد عسکرخانی یکی از اساتید بلندمرتبه دانشگاه تهران بود که در طول عمر با عزتش منشأ خدمات اثرگذار و فراوانی در حوزه روابط بین‌المللی دانشگاهی کشور گردید و به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام آموزش عالی مطرح بود که خدماتش طی سالیان باقی خواهد ماند.

این استاد فرزانه و متواضع، انسانی وارسته، فرهیخته، مسئولیت‌پذیر و دلسوز بود که تا آخرین لحظه عمر خود، با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر، از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نکشید.

فقدان این استاد والامقام را به خانواده مکرم ایشان و اساتید و همکاران محترم و نیز دانشجویان دانشگاه تهران و همه دوستدارانش در جامعه دانشگاهی کشور، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس