Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:34:18 GMT

حضور هیات ایرانی در سالن‌مجمع عمومی ملل متحد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۹۸۲

حضور هیات ایرانی در سالن‌مجمع عمومی ملل متحد +فیلم

حضور هیات جمهوری اسلامی ایران در سالن‌مجمع عمومی ملل متحد همزمان با آغاز سخنرانی رئیس جمهور اسلامی ایران

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان ملل هیات جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، گفت: این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی شامگاه چهارشنبه _هشتم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب حدود ۱۴ سال پیش شکل گرفته و تا به امروز فعالیت مؤثری داشته است.

وی با بیان اینکه این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند، افزود: سال گذشته به‌واسطه برگزاری انتخابات سال پر کاری برای مجمع نیروهای انقلاب بود؛ این مجمع از حدود ۴۰ تشکل و یکصد نفر عضو حقوقی تشکیل شده و در مقاطع مختلف به انجام مسئولیت‌های خود می‌پردازد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، تاکید کرد: در سال گذشته شاهد بی مهری‌هایی بودیم اما خوشبختانه درگیر هیچیک از حاشیه‌سازی‌ها نشدیم.

کد خبر 739795

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد