Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام امیر سرتیپ دوم شفیعی بدین شرح است:
ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ
به راستی دفاع مقدس بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که راه صد ساله را یک شبه پیموده و با سرکشیدن شربت شهادت به جهانیان ثابت کردند پیوند ملت ایران با اسلام و قرآن و ولایت ناگسستنی است به حدی که مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به عنوان "اوج افتخارات ملت ایران" یاد می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع مقدس هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و تمامیت ارضی سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان جاودانه شده است.

مجموعه وسیعی از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین در دفاع مقدس اتفاق افتاده که تک تک روز‌های هفته دفاع مقدس، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که غیورانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستاده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآورده است.

مردم شریف ایران با مطالعه در تاریخ پرشکوه دفاع مقدس، خاطرات و حماسه‌های دلیرمردان و شیردلان عرصه دفاع را مرور می‌کنند که به مدت ۸ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مردانه جنگیدند و جان شیرین خود را جانانه بر طبق اخلاص نهاده و تقدیم عزت و آزادگی و سربلندی این مرز و بوم نمودند. مردم ایران مفتخر به تجلیل هر ساله از مقام شامخ شهدا می‌باشند که تجلیل و تکریم از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را وظیفه خود می‌دانند.

اینجانب نیز به عنوان سرباز پا در رکاب مقام عظمی ولایت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس خدمت مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تمامی آحاد مردم غیور این مرز و بوم، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان آذربایجان شرقی را در ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس رهبر انقلاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است.   به گزارش ایسنا، امیر میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش