Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:42:19 GMT

۴ فروند شناور صیادی متخلف در خوریات ماهشهر توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۹۴۴۹

۴ فروند شناور صیادی متخلف در خوریات ماهشهر توقیف شدند

فتح الله ابوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام خمینی (ره)، مأموران واحد گشت پایگاه دریابانی ماهشهر ضمن گشت زنی در خوریات «بی حد» و «سمایلی» تعداد چهار فروند قایق فاقد هویت را توقیف کردند.

وی افزود: در جریان بازرسی از این شناورها مقدار ۱۹۰ کیلوگرم میگو و تعداد چهار دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات خوزستان، علت توقیف این شناورها را عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز و صید غیرمجاز میگو به روش ترال مطرح کرد و گفت: پرونده‌های تخلفات صیادی به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل شیلات خوزستان افزود: برخورد با متخلفان شیوه غیرقانونی صید ترال (کف روب) عزم ملی نیاز دارد تا فضای تخلف برای آنان ناامن شود.

وی گفت: یکی از مشکلات صیادان صید غیرقانونی ترال توسط برخی صیادان متخلف است که این اقدام باعث تخریب صیدگاه‌ها، زیستگاه‌های آبزیان و کاهش منابع و ذخایر آبزی در این منطقه شده است.

کد خبر 5310450

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات خوزستان توقیف شناور صیادی صید غیرمجاز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کرمانشاه واکسیناسیون کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر

سرهنگ نجم الدين سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت : با هدف ارتقای امنيت اجتماعي طرح توقيف خودرو و موتورسيکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و داراي دستور قضائي به صورت ويژه توسط يگان هاي انتظامي در سطح اين شهرستان اجرا شد.

او توقيف پنج دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسيکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک يا دارای دستور قضائی را از دستاوردهای اين طرح برشمرد.

 پلاک مهمترين مشخصه شناسايی وسيله نقليه است و تردد وسایل نقليه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصي که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسيله نقليه خود تغيير ايجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسيله نقليه، به مرجع قضائی نيز معرفی خواهند شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • توقیف یک فروند شناور لنج صیادی متخلف در قشم
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • ۱۱ صیاد غیرمجاز حلوا سفید در آب‌های قشم دستگیر شدند
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
  • کشف محموله شیشه در ماهشهر
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان در ماهشهر