Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد همه جانبه با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز عوامل کلانتری ۱۱ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی ۲ نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بودند، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی چگینی افزود: مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی و همراهی عوامل اداره برق از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۷ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماینرهای غیر مجاز کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس واحد گشت و بازرسی اداره منابع آب تایباد گفت: در حوالی روستای کلاته کاظم یک دستگاه سبک حفاری غیرمجاز که در محل چاه غیر مجاز مستقر و قصد حفاری داشت توقیف و به پارگینگ منتقل شد.

مسعود آبکه افزود: توقیف این دستگاه با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی در محل وقوع جرم صورت گرفت و دستگاه حفاری غیر مجاز و تجهیزات آن توقیف شد.

وی گفت: پس از شناسایی مالک دستگاه حفاری غیرمجاز  پرونده برای انجام مراحل قضایی به دادسرای شعبه رسیدگی به تخلفات آب ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم