Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوچرخه سواری از آن دست رشته هایی است که در چند سال گذشته یکی از فدراسیون های ضعیف و بی برنامه بوده است. به طوری که هم در بحث نتایج و هم در مدیریت نتوانسته انتظارات‌ را برآورده کند و هر روز نیز مشکلات آن به دلیل همین ضعف مدیریت بیشتر و بیشتر شده است.

با پایان دوره هشت ساله خسرو قمری، انتظار می‌رفت حداقل شرایط بهتر و آرامش در این فدراسیون حکمفرما شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه حالا بحث تعلیق هم به میان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ۴ ماه فعالیت بدون تاییدیه جهانی/ خبری از محتویات جلسه صالحی‌امیری نیست

انتخابات فدراسیون با توجه به حواشی که در مورد رد صلاحیت نامزدهایی که از جامعه دوچرخه سواری بودند، وجود داشت، سرانجام پنج خرداد برگزار و محمود رشیدی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. اما از آن زمان تاکنون فدراسیون جهانی این انتخابات را نپذیرفته و نام وی به عنوان رئیس جدید در سایت جهانی درج نشده است.

اتحادیه جهانی و مسئولان آن در نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون در خرداد ماه دچار سوال و حساسیت شده‌ و بعد از انتخابات، این موضوع را با مسئولان کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند. در جریان برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس اتحادیه جهانی در این خصوص دیدار و گفت‌وگو کرد، اما ظاهرا اخبار خوبی از این دیدار به گوش نمی‌رسد. البته بعد از گذشت یک و ماه و نیم از این جلسه، هنوز چیزی از سوی مسئولان کمیته و فدراسیون عنوان نمی‌شود.

* چرا نمی‌توان اتحادیه جهانی را قانع کرد؟

موضوع چندان پیچیده نیست. اگر انتخابات بدون مشکل بوده و هیچ گونه تخلفی رخ نداده، مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک باید بتوانند اتحادیه جهانی را قانع و روشن کنند، اما آنچه که در ظاهر وجود دارد، عدم پذیرش این انتخابات از سوی مسئولان این اتحادیه است. به نظر می رسد فضا هنوز به این سمت نرفته که این سازمان بین المللی متقاعد شود که روند برگزاری انتخابات قانونی بوده است.

* سجادی ورود می‌کند؟

به نظر می‌رسد تا دیر نشده باید یک تصمیم منطقی گرفته شود. بحث تعلیق هم مطرح شده و اگر این اتفاق رخ دهد، دوچرخه سواری کشورمان که شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، چندین سال دیگر عقب خواهد افتاد. انتظار از حمید سجادی به عنوان یک وزیر ورزشی که قوانین بین المللی را هم به خوبی می‌داند این است که تکلیف این فدراسیون را هرچه زودتر مشخص کند تا ورزشکاران این رشته بیش از این متضرر نشوند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ وینگارد دانمارکی برنده دو بار رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس، ۱۲ روز پس از تحمل یک تصادف شدید در اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

در اوایل ماه جاری، مرحله چهارم مسابقه باسک شاهد یک تصادف بزرگ بود که باعث شد وینگارد (۲۷ ساله) دچار شکستگی استخوان ترقوه و چندین دنده شود.هفته گذشته ­وینگارد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز استخوان ترقوه قرار گرفته است. او دیروز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره به طور کامل بهبود پیدا کنیم.»

وینگارد امیدوار است که به موقع بهبود یابد و از عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس دفاع کند، اما آمادگی او تحت تأثیر این حادثه قرار گرفت و مدیر تیم او گفت که ­وینگارد یک اردوی آموزشی در ماه می‌را از دست خواهد داد.

تور دو فرانس از ۲۹ ژوئن در فلورانس آغاز می‌شود و در ۲۱ جولای در نیس به پایان می‌رسد.

تور دو فرانس یکی از معتبر‌ترین تور‌های دوچرخه سواری جاده جهان است که که هر ساله به مدت ۳ هفته در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد