Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آقا میرسلیم در گفتگو با خبر نگار مهر در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح طلبان به دنبال القای توافق دولت رئیسی با غرب هستند، گفت: دولت قبلی راه نجات کشور را در مذاکره با بیگانکان می‌پنداشت؛ امروز نیز همان فکر را دارند، اصلاح طلبان هر حرکتی را ادامۀ فرآیند مذاکرات تلقی می‌کنند تا به مردم القا کنند راهی که آنها مد نظر داشتند درست بوده و چاره‌ای جز تسلیم در مقابل بیگانگان در مذاکرات نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مشکلات ارزی و اقتصادی واقعیتی غیر قابل انکار است که نتیجۀ بی کفایتی دولت قبل و عدم خودباوری آنها و عدم اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است. البته تحریم‌ها بر بی‌کفایتی دولت تدبیر سوار شد و آثار بی کفایتی دولت را تشدید کرد. راه کار دولت سیزدهم در به ثمر رساندن اقتصاد مقاومتی،مشروط به نتیجه بخش بودن مذاکرات نیست.

وی در واکنش به تلاش اصلاح طلبان برای گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات با غرب گفت: این تلاش برای موجه جلوه دادن اقدامات نادرست و فرصت سوزی‌های آنها است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه باطل بودن سازوکار دولت تدبیر برای مذاکره با غرب اثبات شده است، گفت: دولت سیزدهم برای استیفای حقوق مردم آنچه لازم است از موضع عزت و اقتدار انجام خواهد داد.

میرسلیم تصریح کرد: هرگونه تعامل با ۵+۱ منوط به این است که استقلال جمهوری اسلامی ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای محترم شمرده شود و موضوع دیگری با آن گره نخورد. قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست و اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی واقعیتی است که ۵+۱ باید بپذیرند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: مدیریت اصلاح طلبان مشکلات متعددی برای مردم شریف ایران ایجاد کرده است لذا هیچ آبرویی برایشان باقی نمانده است و حیات سیاسی آنها منوط به تجدید نظر کامل و قطعی در بینش و روشی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم داشتند و بر آن مبنا مرتکب اشتباهات بسیار خسارت بار شدند، اشتباهاتی که ایجاب می‌کند در مواردی مسئولان آن مؤاخذه و محاکمه شوند.

کد خبر 5309919

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی کمیسیون اصل نود مصطفی میرسلیم تحریم اقتصادی ایران سیدابراهیم رئیسی مذاکرات هسته ای برجام دولت تدبیر و امید دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان اجلاس شانگهای 2021 دولت سیزدهم افغانستان مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاجیکستان وزارت امور خارجه ایران دفاع مقدس سازمان همکاری شانگهای جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده اصلاح طلبان کفایتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول