Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید شهند روز چهارشنبه در تشریح علت بروز این معضل اظهار کرد: به دلیل ظرفیت پایین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری و صنعتی نسبت به حجم ورودی، نیازمند احداث مدول‌های متعدد برای یکسان‌سازی میزان فاضلاب تولیدی با ظرفیت فاضلاب تصفیه‌خانه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های متعدد و تاکیدهای مقامات عالی استان، همچنین آغاز عملیات اجرایی مرتبط با موضوع انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط نسبت به رفع مشکلات در این حوزه و حل مشکلات زیست محیطی اقدام فوری به‌عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: شرکت آب و فاضلاب با جدیت بیشتر نسبت به جذب و تخصیص اعتبارهای لازم، طرح در دست اجرای توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری را در مدت زمان تعیین شده تکمیل کند.

وی همچنین با اشاره به تبعات بهداشتی و زیست محیطی ناشی از دفع غیرمجاز پساب اضافه کرد: تخلیه غیراصولی پساب برخلاف ضوابط و مقررات جاری سازمان حفاظت محیط زیست است و انتظار می‌رود مسئولان شهرک‌های صنعتی به موضوع به جد توجه کنند.

استان اردبیل با جمعیت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، شامل ۱۲ شهرستان و دارای ۲۰ ناحیه و شهرک صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست تصفیه خانه استان اردبیل آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست تصفیه خانه استان اردبیل سازمان حفاظت محیط زیست تصفیه خانه استان اردبیل آب و فاضلاب تصفیه خانه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری