Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوربس فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های جهان را منتشر کرد که فوق ستاره پرتغالی در صدر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، کریستیانو رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد و قرار گرفتن در کانون توجهات  عملکرد خوبی در تیم سابق خود داشت. با بازگشت او به اولدترافورد، پیراهن ستاره پرتغالی به پرفروش ترین پیراهن بین تیمهای انگلیسی در تاریخ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییر باشگاه محبوب ترین ورزشکار جهان (او بیش از ۵۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد)باعث تبدیل شدن او به پردرآمدترین فوتبالیست جهان نیز شد.

رونالدو در این فصل تقریبا ۱۰۷ میلیون یورو ناخالص دریافت می کند که شامل دستمزد نزدیک به ۶۰ میلیون و بیش از ۴۰ میلیون درآمد اسپانسری مارک هایی مانند نایک و برند تجاری CR۷ است که دارای عطر ، پوشاک ، هتل و سالن بدنسازی است. البته فقط سه ورزشکار درآمد تجاری بیشتری دارند: راجر فدرر (تقریباً ۷۷ میلیون) ، لبرون جیمز (۵۵.۵ میلیون) و  تایگر وودز (۵۱ میلیون).

رده بندی سایر فوتبالیست ها را در زیر می بینید:

۲- لیونل مسی

۳- نیمار

۴- کیلیان ام باپه

۵- محمد صلاح

۶- آندرس اینیستا

۷- روبرت لواندوفسکی

۸- پل پوگبا 

۹- گرت بیل

۱۰- ادن هازارد

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا