Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۱۵ نانوایی متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند که این تعداد نانوایی در قالب هزار و ۲۱۳ مورد بازرسی از خبازی‌های این شهرستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهین افزود: پرونده تخلفات نانوایی به ارزش بیش از ۱۵۲ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی با بیان اینکه با نانوایانی که مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد، اضافه کرد: بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به گران فروشی، تعطیلی خودسرانه، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به نیمه‌فعال بودن برخی واحد‌های نانوایی، تصریح کرد: تعدادی از نانوایی‌های غیرفعال و یا نیمه‌فعال، سهمیه آرد یارانه‌ای خود را به نانوایی‌های آزادپز می‌فروشند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اذعان کرد: یکی از مواردی که در بازرسی‌ها مردم از آن گلایه دارند کاهش کیفیت خمیر و کیفیت آرد است که برای بهبود این وضعیت باید بیشتر تلاش کرد.

جهین تاکید کرد: نان قیمت مصوب دارد و هیچ افزایش قیمتی برای نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای به تصویب نرسیده است لذا هرگونه افزایش خودسرانه در قیمت نان تخلف صنفی محسوب شده و پرونده متخلفان پس از تشکیل به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد می‌توانند آن را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی های متخلف تعزیرات حکومتی اتاق بازرگانی گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

کد خبر 744784

دیگر خبرها

  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ۴۰کیلو فرآورده گوشتی و لبنی فاسد در دماوند کشف و معدوم شد
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد