Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@02:33:31 GMT

استعفای یکی از شهرداران منتخب خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۲۵۶

استعفای یکی از شهرداران منتخب خراسان رضوی

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر از موافقت شورای اسلامی این شهر با استعفای شهردار منتخب خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر مرادزاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر در شامگاه امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه، اظهار کرد: با توجه به انتخاب محمد صادقی در جلسه هفته گذشته شورای شهر با ۴ رأی اعضای شورای شهر و ترک جلسه از سوی سه عضو دیگر به‌عنوان شهردار، وی امروز استعفایش را تقدیم شورا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به مطرح کردن موضوع استعفای شهردار منتخب در جلسه امروز، ابراز کرد: پس از طرح موضوع در جلسه و انجام رأی‌گیری با نظر موافق ۶ عضو و نظر ممتنع یک عضو دیگر با استعفای محمد صادقی موافقت شد. وی بیان کرد: جلوگیری از بروز اختلاف در شورای شهر علت استعفای شهردار منتخب اعلام‌ شده است. مرادزاده خاطرنشان کرد: با نظر موافق اعضای شورای شهر مقرر شد که روز شنبه دوم مهرماه جلسه فوق‌العاده‌ای به‌منظور انتخاب شهردار کاشمر برگزار شود. گفتنی است؛ انتخاب محمد صادقی به‌عنوان شهردار جدید کاشمر در جلسه هفته گذشته شورای شهر که قانونی یا غیرقانونی بودن آن با حرف‌وحدیث‌هایی روبه‌رو بود حواشی زیادی به‌دنبال داشت، به‌طوری‌که با وجود خروج سه عضو قبل رأی‌گیری از جلسه، با حضور چهار عضو رأی‌گیری برای انتخاب شهردار برگزار و محمدصادقی با چهار رأی به‌عنوان شهردار انتخاب شد، این در حالی است که شنیده می‌شود صورت‌جلسه این جلسه به دلیل خودداری چهار عضو از امضای آن هنوز به فرمانداری ارسال نشده است. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاشمر استعفا شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا