Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:13:03 GMT

شرط آموزش حضوری درمدارس قم واکسیناسیون است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۴۲۷

شرط آموزش حضوری درمدارس قم واکسیناسیون است

استاندار قم با اشاره به‌آغاز سال تحصیلی به‌صورت غیرحضوری گفت: شرط آموزش حضوری درمدارس استان واکسیناسیون‌ورعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست درجلسه شورای آموزش‌وپرورش قم درتالار کرامت استانداری طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمت‌های چشمگیر فرهنگیان استان درایام کرونا اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری تجربه‌ای ارزشمند برای نظام آموزش کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش‌های فرهنگیان، استان کمترین آسیب را درراستای بار علمی کلاس‌های درس داشت و توانستیم درمقایسه با استان های کشور رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

سرمست با اشاره به‌بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه ادامه داد:‌ آموزش تعطیل بردار نیست و در موعد تقویم آموزشی کلاس‌های درس آغاز خواهند شد.

وی با اشاره به‌آغاز سال تحصیلی به صورت غیرحضوری بیان کرد: شرط آموزش حضوری واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌باشد.

وی  واکسیناسیون عمومی دراستان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: معلمان و استادان مدارس، کادرآموزش، خانواده‌ها و افراد دخیل درآموزش‌وپرورش دانش‌آموزان باید پوشش داده شوند.

سرمست گفت: امروز وضعیت واکسیناسیون درقم از وضعیت کشور بهتر بوده و از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نیز موظف به‌آماده‌سازی فضای امن جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان در راستای برگزاری کلاس های حضوری هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان

مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان گفت: والدین برای نام‌نویسی فرزندان کلاس اولی های خود از نیمه‌ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند شش‌سال تمام هستند بایست در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان