Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در نود و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اولویت‌های مهم فرهنگی استان گفت: کمیته‌های پنجگانه این شورا با احصاء مسائل و مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف اولویت‌های مهم فرهنگی استان و راه‌های تحقق و شکوفایی آن‌ها را بررسی و ارائه طریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احصاء اولویت‌های فرهنگی استان براساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور انجام تا تاثیرات عمیق خود را برجا گذارد.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در خصوص روند تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت و اولویت‌های فرهنگی احصا شده توسط دبیرخانه این شورا با همکاری کمیته علمی مشورتی را تشریح کرد.

همچنین مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، رییس جهاد دانشگاهی و سایر اعضا در ارتباط با مسائل فرهنگی، دینی، قرآنی، آموزشی، رسانه ای، گردشگری و سایر حوزه‌ها مطالبی ارائه کردند.

در پایان مقرر شد مجموع اولویت‌های فرهنگی جمع بندی و به شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اعلام شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه شورای فرهنگ عمومی اولویت های فرهنگی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌