Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:08:09 GMT

برپایی نمایشگاه عکس «صنعت نفت در دفاع مقدس»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۸۶۶

خبرگزاری آریا - نمایشگاه عکس صنعت نفت در دفاع مقدس از امروز (چهارشنبه، 31 شهریورماه) در ساختمان مرکزی وزارت نفت پذیرای حضور همکاران علاقه‌مند است.
به گزارش شانا، هم‌زمان با سالروز ایام شکوهمند هفته دفاع مقدس و در نکوداشت ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های کارکنان صنعت نفت در آن ایام، همچنین گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدر صنعت نفت، نمایشگاه عکس‌های مستند و تاریخی هشت سال شکوه ایثار و مقاومت کارکنان صنعت نفت در ایام دفاع مقدس، کار مشترک «مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت» و «اداره کل روابط عمومی وزارت نفت» در طبقه همکف ساختمان مرکزی وزارت نفت، از چهارشنبه 31 شهریور پذیرای علاقه‌مند بازدید از این‌ نمایشگاه عکس تاریخی و مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه 26 تابلو عکس تاریخی و مستند کمتر دیده‌شده از عکاسان صنعت نفت در ایام جنگ تحمیلی به نمایش درآمده و هم‌زمان تصاویر و گزارش حادثه تعدادی از شهدای گرانقدر صنعت نفت در نخستین سال‌های جنگ تحمیلی نیز در ویترین «مرکز اسنادصنعت نفت» در همان محل به نمایش درآمده است.
بیش از 10 هزار برگ اسناد دفاع مقدس صنعت نفت و 1500 فریم عکس مرتبط در گنجینه مرکز اسناد صنعت نفت در «آرشیوری» موجود است و آسیب‌شناسی، مرمت و نگهداری استاندارد و مستندنگاری و فهرست‌نویسی این اسناد تاریخی در بزرگ‌ترین مرکز اسناد تخصصی نفت کشور در حال انجام است.
نمایشگاه عکس «صنعت نفت در دفاع مقدس» از چهارشنبه 31 شهریور به مدت 10 روز کاری میزبان همکاران گرامی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس صنعت نفت مرکز اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود