Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:45:12 GMT

رونمایی از بانک جامع اطلاعات شهداء در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۰۰۷

رونمایی از بانک جامع اطلاعات شهداء در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با اشاره به رونمایی از ۶ کتاب در حوزه دفاع‌مقدس، گفت: بانک جامع اطلاعات شهدای استان زنجان با عنوان گوهران به آدرس www. gooharan.ir رونمایی می‌شود.

او بابیان اینکه تألیف، چاپ و نشر ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه دفاع‌مقدس از دیگر برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان است، افزود: آرشیو و مرتبط‌سازی اسناد شهداء و رزمندگان برای بانک جامع استان زنجان به همت اداره‌کل حفظ آثار، جهاد دانشگاهی و دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ محمدی با اشاره به آئین تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان همزمان با سراسر کشور، گفت: هزار نفر پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان تقدیر شد که این افراد شامل رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، امدادگران و فعالان در ۸سال دفاع‌مقدس هستند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس رونمایی از کتاب استان زنجان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان