Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط مناطق تحت پوشش این دانشگاه در وضعیت نارنجی است، افزود: در شرایط نارنجی فعالیت همه اماکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز بوده و فقط فعالیت رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی در فضای بسته ممنوع است و باید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت بیرون بر خدمات صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سازمان‌ها و ادارات بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان‌ها و ادارات ۸۷ درصد گزارش شده است.

وی افزود: بر طبق همین بررسی‌ها میزان رعایت پروتکل‌ها  در بانک‌های خراسان رضوی ۸۲ درصد است.

حسنی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحدهای صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  سپرده شده است.

به گفته مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از ابتدای شروع پیک پنجم تاکنون، ۸۸ هزار و ۶۶۶ مورد بازدید از مراکز و اماکن صورت گرفته است که سه هزار و ۲۳۲ امکنه متخلف به مراجع قضایی معرفی و یک هزار و ۱۱۰ مورد نیز پلمب شده است. 

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج