Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضحی شهریاری تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ایران تک» (Iran Tec) از پخش این برنامه از اواخر مهرماه خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: در این برنامه قصد داریم پیشرفت ایران را در تکنولوژی‌های صنعتی، نظامی، پزشکی، عمران و شهرسازی در بوته نقد و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: موضوع مورد بحث در قسمت نخست این برنامه، حوزه پزشکی است که بحث نانو، محصولات های‌تک و دانش‌بنیان را شامل می‌شود و قرار است در حال حاضر فصل اول آن در ۱۲ قسمت روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری همچنین توضیح داد: در هر قسمت از برنامه یکی از موضوعاتی را که ایران در آن به پیشرفت تکنولوژیک دست یافته است، معرفی می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: علیرضا اختیارزاده اجرای برنامه «ایران تک» را بر عهده دارد و مهمان و کارشناس برنامه هم در فضای کاری خود درباره فرآیند تولید تکنولوژی مورد نظر برنامه صحبت خواهد کرد.

کارگردان «ایران تک» هدفش را از ساخت این برنامه، آگاهی مخاطب از پیشرفت‌ها و به خودکفایی رسیدن کشور بیان کرد و گفت: هیچ برنامه مشخصی درباره تکنولوژی‌های ایران در رسانه‌ها نداریم و تنها به شکل مختصر در خبرها به آن اشاره می‌شود.

برنامه «ایران تک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ضحی شهریاری و نویسندگی لیلا فرامرزی در فصل اول ۱۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای ساخته شده است و پرس تی‌وی پخش هفتگی آن را از اواخر مهرماه آغاز می‌کند.

کد خبر 5310669 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: پرس تی وی صدا و سیما تکنولوژی فیلم کوتاه هفته دفاع مقدس حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران سینمای مستند شبکه دو سیما موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم سینمایی رادیو سلامت شبکه یک سیما سیما فیلم ایران تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما