Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:08:18 GMT

مرکز واکسیناسیون مصلی جمعه شهر بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۲۱۱

مرکز واکسیناسیون مصلی جمعه شهر بوشهر

ایسنا/بوشهر روزانه ۱۵۰۰ دوز واکسن کرونا در مرکز واکسیناسیون مصلی جمعه شهر بوشهر که به همت جهاد دانشگاهی استان بوشهر بنا نهاده شده است، تزریق می‌شود.

مرکز واکسیناسیون مصلی جمعه بوشهر که با همت جهاد دانشگاهی بوشهر و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و وامام جمعه بوشهر بنا نهاده شده است با ظرفیت روزانه بیش از ۱۵۰۰ دوز تزریق واکسن می‌تواند نقش مهم و بسزایی در تسریع روند واکسیناسیون داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: محمد صالحی‌نیا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران جهاددانشگاهی استان بوشهر کرونا بوشهر كرونا جهاددانشگاهی بوشهر مصلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی مهرانگیز با بیان اینکه در شماری از استان‌های کشور این سامانه راه اندازی شده است افزود: هم استانی برای دریافت پاسخ حقوقی خود می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ با این سامانه صحبت کنند و پاسخ خود را از وکلا دریافت کنند و بعد از ظهر نیز از طریق تماس با شماره ۱۲۹ به صورت گویا سوال مدنظر خود را پرسیده و جواب را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم که پاسخگویی حضوری البته به صورت رایگان هم داشته باشیم، زیرا برخی سوالات نیاز به توضیح بیشتر برای مردم دارد که قول داده شده این مورد هم انجام شود.

رئیس اداره معاضدت، وکالت اتفاقی و تسخیری و نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی ۱۲۹ در مرکز استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری، هیئت مدیره مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با هدف تحقق سند تحول قضایی راه اندازی و افتتاح شده است.

عزالدین سلیمانی افزود: این طرح در ۲۸ استان کشور راه اندازی و شروع به کار کرده است تا مردم با تماس با این سامانه پاسخ سئوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۶۲ وکیل در کشور در این طرح مشارکت دارند اضافه کرد: وکلا به صورت نوبتی و برحسب تکالیف قانونی خود برای پاسخگویی همکاری می‌کنند که همگی از مرکز وکلای قوه قضائیه هستند.

نائب رئیس شورای عالی مرکز وکلای قوه قضائیه بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور با سامانه ۱۲۹ تماس گرفته و مشاوره خود را دریافت کرده اند و درصد بالایی از پرونده‌های ورودی به اماکن قضایی از طریق این سامانه حل و فصل شده است.

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند