Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه  برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی در ایام هفته دفاع مقدس دراین ناحیه برگزار می‌شود، گفت: توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس  بین نیازمندان محدوده شمال غرب شیراز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس امنیت وآرامش جامعه امروز ما را رقم زده اند و در شرایط کنونی مسؤولین برای  ادای  مسیر  شهیدان  گرهی از مشکلات مردم باشند.

سرهنگ بنایی اظهارداشت:  افتتاح چهار کارگاه اشتغال زایی عرقیات، میوه خشک، خیاطی و قالیبافی و خدمات رسانی با توزیع بسته معیشتی ولوازم التحریر از محوری‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه بسیج است.

این مقام سپاهی  تصریح کرد: مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی ونکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۲، یادواره شهدای دوکو هک، نقالی خیابانی روایتی از حماسه‌های دفاع مقدس، غرفه دفاع مقدس پارک کوهستانی شهرک گلستان ونمایشگاه حجاب و عفاف، پیاده روی و کوه پیمایی در منطقه پارک دراک ازدیگر برنامه هاست.

او با اشاره به اینکه دراین مدت خدمات دهی گروه‌های جهادی به مناطق محروم شمال غرب توسط معاونت بسیج سازندگی در شمال غرب دنبال می‌شود گفت: توزیع  ۲۵۰ بسته معیشتی در اولین روز هفته دفاع مقدس توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو  در بین نیازمندان و خانواده‌های دانش آموز نیازمند، ویزیت رایگان در جوادیه برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌باشد.

 بنایی خیرآبادی ادامه داد: یادواره ۳۲ شهید منطقه جوادیه به همت حوزه بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع)،   معرفی الگو‌های برتر دفاع مقدس توسط فضای مجازی ناحیه، مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه و نشست خاطره گویی دفاع مقدس برای  کارکنان ناحیه توسط روابط عمومی سپاه فوق در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در موضوعات اجتماعی از جمله اعتیاد  در ۴ منطقه شمال غرب با همکاری افراد تاثیرگذار هر محله در زمینه  پیشگیری از معضل خانمان سوز اعتیاد ورود پیدا کرده ایم  و پیشگیری از اعتیاد در قالب اردو‌های هفتگی نونهالان و نوجوانان در این هفته توسط  اجتماعی سپاه ناحیه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه محمد رسوال الله توزیع بسته معیشتی بسته لوازم التحریر هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بسته معیشتی شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانواده زندانیان استان کرمان + تصاویر
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم