Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@10:25:08 GMT

زن تنها، قربانی طلب ۱۵ میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۵۰۳

زن تنها، قربانی طلب ۱۵ میلیون تومانی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چندی پیش مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن مادر میانسالش به‌ نام حمیده که تنها زندگی می‌کرد خبر داد.

به‌دنبال شکایت مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد.

 در نخستین گام کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل خانه زن 50 ساله پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین‌ها نشان می‌داد که حمیده از خانه خارج شده اما دیگر برنگشته است.

در حالی که بررسی‌ها در این پرونده ادامه داشت، کارآگاهان مطلع شدند از حساب بانکی حمیده پول برداشت شده است. تحقیقات نشان می‌داد که پول برداشت شده از حساب وی به حساب مردی به‌ نام سیروس واریز شده است.

سیروس بلافاصله دستگیر اما مدعی شد که کارت بانکی اش دست مرد جوانی به‌ نام امیر بوده و انتقال وجه نیز از سوی او صورت گرفته است. با مشخص شدن این موضوع پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس سهرابی، امیر شناسایی شد.

اعتراف به جنایت

از سویی در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد امیر 30 ساله یکی از بستگان حمیده بوده است. مرد جوان زمانی که در مقابل افسر پرونده‌اش قرار گرفت ابتدا منکر جنایت شد اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به قتل ناخواسته زن تنها اعتراف کرد.

او گفت: حمیده از اقوام دورمان است و به خانه ما رفت و آمد داشت. حمیده بعد از مرگ شوهرش به تنهایی زندگی می‌کرد و با حقوق بازنشستگی او زندگی اش را می‌گذراند به‌همین دلیل وضع مالی خوبی داشت. در یکی از این رفت و آمدها، من که اوضاع مالی خوبی نداشتم از او درخواست پول کردم. حمیده هم به حساب آشنایی و فامیل بودنمان به من 15 میلیون تومان قرض داد.

متهم جوان گفت: پس‌ از گذشت مدتی حمیده طلبش را خواست اما من که پول را خرج کرده بودم برای پس دادنش مدام بهانه می‌آوردم. بهانه‌ها ادامه داشت تا اینکه روز حادثه حمیده برای صحبت درباره بدهی با من قرار گذاشت. به‌دنبالش رفتم و او را سوار خودروام کردم. بین راه بر سر پس دادن پول درگیر شدیم . تهدید کرد که اگر پول مرا ندهی به همه می‌گویم که از من دزدی کرده ای. من هم که ترسیده بودم با آبمیوه‌ای که داخلش داروی بی‌هوشی بود او را بی‌هوش کردم.

مرد جوان گفت: بعد از بی‌هوش کردن حمیده به‌سمت شمال حرکت کردم و به‌ خانه ویلایی یکی از آشنایان رفتم. آنجا با روسری او را خفه کرده و جسدش را داخل چاهی در ویلا انداختم. البته قبل از انداختن جسد داخل چاه، طلاها و کارت عابر بانک او را هم سرقت کردم.

با اعتراف مرد جوان به جنایت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شده و در بازرسی از چاه جسد زن میانسال را حدود یک ماه پس از جنایت کشف کردند.

پربیننده ترین خارج کردن مار از معده یک زن! + فیلم درخواست یک قربانی اسیدپاشی: متهم را آزاد نکنید دستگیری۲مسافر با ۴میلیارد ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینی (ره) زنان تنها؛ طعمه مسافرکش قلابی بازداشت ۶متهم خرید و فروش کودکان در مشهد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت