Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر این موضوع که امسال مرزهای زمینی کشور برای شرکت در مراسم امسال اربعین حسینی بسته است؛ گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی آرشیوی است و هیچ موردی از حضور مردم در مرزهای غربی کشور وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که حضور مردم و برخی حواشی تجمع در مرز شلمچه را برای شرکت در مراسم امسال اربعین حسینی ادعا می کند، محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه هیچ مورد و گزارشی از حضور مردم در مرزهای چهارگانه کشور، شلمچه، مهران، چذابه و خسروی وجود ندارد؛ گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی آرشیوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اظهار اینکه امسال طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مرزهای زمینی کشور به سمت عراق بسته است؛ از مردم عزیز ایران خواست تحت هیچ شرایطی به سمت مرزهای کشور برای حضور در مراسم امسال اربعین حسینی حرکت نکنند.
وی تأکید کرد: در اربعین امسال تنها از طریق مرزهای هوایی زائرین به عراق اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی فضای مجازی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها