Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران به مدال برنز بخش «کمباین» مسابقات سنگنوردی قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات سنگنوردی قهرمانی جهان شامگاه سه‌شنبه در مسکو به پایان رسید و در آخرین شب مسابقات، «الناز رکابی» از ایران به مدال برنز بخش کمباین دست یافت. رکابی با ۴۲ امتیاز در رده سوم این بخش قرار گرفت.

جسیکا پیلز از اتریش با ۲۰ و میا کرمپل از اسلوونی با ۳۶ امتیاز مدال‌های طلا و نقره این ماده را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین مدال سنگنوردی زنان ایران در تاریخ مسابقات قهرمانی جهان بود. «محیا دارابیان» دیگر نماینده سنگنوردی ایران هم در این بخش در رده نهم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سنگنوردی قهرمان جهان قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار رده‌بندی، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، امیررضا ده‌بزرگی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبکستان، به مدال برنز این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، در دیدار رده‌بندی مقابل بایراموف از ازبسکتان قرار گرفت که در همان وقت اول مقتدرانه با نتیجه ۹ بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید