Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@20:20:17 GMT

آینده نامشخص یک مدیر در باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۹۸۰

آینده نامشخص یک مدیر در باشگاه پرسپولیس

خبرورزشی –

مدافع اسبق پرسپولیس که با پشت سرگذاشتن مراحل تحصیلی و دریافت مدرک دکترا، در سمت اجرایی و مدیریتی به این باشگاه بازگشته بود، اکنون برای خدمت سربازی جدایی ناخواسته‌ای را داشته است. شکوری که در دوره مدیریت جعفر سمیعی به عنوان معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه کار را در این تیم دنبال می‌کرد و توانسته بود شرایط همکاری و هماهنگی مناسبی بین بازیکنان و کادرفنی با بخش مدیریت را شکل دهد، به دلیل خدمت سربازی جدایی کوتاه مدتی از این تیم داشته و البته این روزها با توجه به پایان کار جعفر سمیعی، سرنوشت نامشخصی برای بازگشت به این تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صدری، سرپرست کنونی این باشگاه البته در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرده بود که جدایی ابراهیم شکوری از پرسپولیس به واسطه خدمت سربازی بوده و احتمال بازگشت وی به این سمت بار دیگر وجود خواهد داشت. شکوری روز گذشته دوره آموزشی خود را به پایان رسانده و برای دریافت مدارک پایان خدمت خود دو هفته دیگر دور از تیم خواهد بود. البته باید دید بعد از طی این مدت، تماسی از سوی باشگاه و صدری با وی برای ادامه همکاری صورت خواهد گرفت یا خیر. 

شکوری طی مدت حضور خود توانسته بود با سود بردن از اعتماد جعفر سمیعی، شرایط را برای هماهنگی بین باشگاه و بخش بازیکنان و کادرفنی به خوبی مدیریت کند و باید دید بعد از پایان دوره سربازی، از سوی صدری برای ادامه همکاری به این باشگاه بازخواهد گشت و تماسی بین طرفین برقرار خواهد شد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ابراهیم شکوری ابراهیم شکوری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد

سخنگوی سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رمضان شریف از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746035

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد