Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمید احمدی دبیر کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نشست «فرصت‌های تبلیغی و ارتباطی در اربعین» یکشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۰ نوزدهم ماه صفر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش ادامه داد: فرصت‌های گفتگو و مناظره در کنگره اربعین و راهکارهای تقویت آن، راهکارهای جهانی سازی و گفتمان عقیدتی و اخلاقی اربعین، فضای مجازی در خدمت گفتمان اربعین، و ارزش‌های جهانی آن، ظرفیت ارتباطی و رسانه‌ای اربعین، اربعین و دیپلماسی علمی و فرهنگی، تجربه زیست معنوی زیر پرچم اربعین از محورهای این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی از حضور عالمان برجسته بین‌المللی خبر داد و گفت: حجت الاسلام علی خیاز معاون امور بین‌الملل بعثه، علی اکبر ولایت مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حیدر باقر استاد دانشگاه اندونزی، شیخ شریف ابو جعفرامبالو رئیس شورای عالی پیروان مکتب اهل البیت سنگال، مصطفی عباسی مقدم استاد دانشگاه زهرا نخاث استاد دانشگاه هند، محمد سلیم نگا نگا استاد دانشگاه کنیا از جمله سخنرانان این مراسم بوده است.

وی در پایان گفت: نشست از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و کمیته فرهنگی اربعین حسینی یکشنبه ۴ مهر ماه و ۲۶ سپتامبر از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ به وقت تهران، ۲۰:۳۰ الی به وقت مکه و ۱۷:۳۰ به وقت گرینویچ از سوی صفحه‌های مجازی عبرات تی وی و آپارات برگزار می‌شود.

کد خبر 5310791 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تهران آیت الله خامنه ای مصطفی عباسی مقدم مقام معظم رهبری سید محمد حسینی اربعین 1400 اربعین 1400 قرآن فعالیت های قرآنی اربعین حسینی قرآن کریم حسینی کربلا سازمان تبلیغات اسلامی حسینیه مهر قران خبرگزاری مهر معرفی کتاب ایران عراق استاد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت

خلداوی رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری گفت: دانشگاه شاهد در سال ۶۹ تاسیس شده است و اکنون دانشکده‌های دانشگاه در یک مکان متمرکز شده است. دانشگاه شاهد دارای ۱۰ دانشکده است که چهار دانشکده مربوط به علوم پزشکی است؛ دانشکده داروسازی در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است. در حوزه آموزش و پژوهش اقدامات خوبی انجام شده و بودجه پژوهشی در این مدت ۱۰ برابر شده است. 

رئیس دانشگاه شاهد ادامه داد: آزمایشگاه محاسبات رایانه ای با هزینه پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است. تعداد قرارداد های ارتباط با صنعت در مدت دو سال ۱۷ برابر و میزان مبلغ آن حدود ۱۴ برابر شده است. 

خلداوی تاکید کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری اخذ شده است و در مدت دو سال گذشته مرکز رشد افتتاح شده است. پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد غیر متمرکز است. 

وی افزود: سرانه تولید مقاله به ازای هر استاد حدود ۱/۵ است و سالیانه ۵۳۰۰ مقاله در این دانشگاه نوشته می شود. دو استاد یک درصد و دو استاد دو درصد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: اکنون در دانشگاه شاهد حدود ۶۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند و اکثرا از کشور نیجریه هستند. از سال بعد از ۱۲ کشور مانند پاکستان، استرالیا، عراق و سوریه دانشجو در این دانشگاه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند