Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جبار سالم پورمعاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند پس از نشستی با مدیر یارد شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در خرمشهر از ظرفیت بالای این تأسیسات خبر داد و گفت: در حال حاضر یارد تاسیسات دریایی خرمشهر حدود ۵ پروژه در مرحله قرارداد و یا در حال انعقاد جهت اجرا با مجموعه‌های وزرات نفت دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این قرارداد‌ها به سرانجام برسد وعملیاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالم پور تصریح کرد: بی تردید این قرارداد‌ها سبب خواهد شد تا تعداد زیادی نیروی کار در یارد تأسیسات دریایی خرمشهر به کار گیری شوند.

او با بیان اینکه وزارت نفت نیز می‌بایست همکاری‌های لازم را انجام دهد و بخشی از مطالبات این تاسیسات را به آن‌ها پرداخت کند، اذعان داشت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر در تاسیسات دریایی خرمشهر مشغول به کار هستند که اگر پروژه‌ها جدید نهایی و عملیاتی شوند، پیش بینی می‌شود تا سقف ۲ هزار نیرو نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت شوند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از صحبت هایش، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد؛ بحث واگن سازی در تاسیسات دریایی خرمشهر است که این شرکت می‌تواند علاوه بر محصولاتی که در حال حاضر تولید می‌کند؛ به واگن سازی نیز بپردازد که این بخش نیاز به هماهنگی‌های بعدی با مدیران تاسیسات دریایی در تهران و سایر اشخاصی که از این محصولات استفاده می‌کنند دارد.

انتهای پیام / د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی تاسیسات دریایی خرمشهر تاسیسات دریایی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳، نهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و هجدهم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۴۷ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۰۴ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۴ دقیقه است.
اذان صبح فردا جمعه سی و یکم فروردین ساعت ۴ و ۲۲ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۴۵ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • رشد نم هوا در اروند
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر