Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:42:50 GMT

کاهش دما و وقوع بار پراکنده در استان های ساحلی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۴۶۳

کاهش دما و وقوع بار پراکنده در استان های ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اسا اعلام سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمعه تا دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و دریای خزر طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی فردا و جمعه ادامه دارد و امروز خلیج فارس مواج است.

کد خبر 5310875 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: رگبار و رعد و برق ساحل دریای خزر اربعین 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عزت الله ضرغامی کیفیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی حکم انتصاب سربازی سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه سرد بارشی به یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از ورود سامانه سرد بارشی به استان در اواخر هفته جاری و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی خبر داد.

بنا بر این پیش بینی  از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی،  وزش باد به ‌نسبت شدید بعضا با گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعد و برق (در ارتفاعات برف) و از جمعه تا شنبه کاهش دما اتفاق خواهد افتاد.

هواشناسی استان با اعلام هشدار سطح زرد، کاهش دید و کیفیت هوا، جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی در صبح روز شنبه یازدهم فروردین ماه را پیش بینی کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم مسئولان و مردم در این رابطه شده است.

تمام شهرستانهای استان شامل یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مروست، مهریز، میبد و هرات متاثر از این سامانه خواهند بود.

کمینه دمای صبح امروز استان مربوط به سبزدشت با دمای صفر درجه و بیشینه دمای ظهر دیروز نیز از بافق با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

هرچند نوسانات دمایی شهر یزد طی شبانه روز گذشته بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بوده ولی پیش بینی شده در روز جمعه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما تنها در این شهر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان یزد
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • آسمان استان صاف تا قسمتی ابری
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز