Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:26:15 GMT

فرار از واکسن، مرگ تازه عروس را رقم زد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۵۵۲

فرار از واکسن، مرگ تازه عروس را رقم زد

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن جوان آمریکایی یه دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. او به دلیل شایعه دروغی که توسط همکارانش مبنی بر اینکه واکسن کرونا باعث ناباروری می‌شود از دریافت واکسن امتناع کرد.

سامانتا وندل، ۲۹ساله، از کنتاکی، پس از تاخیر در واکسیناسیون در نتیجه اطلاعات نادرست همکارانش مبتلا به کرونا شد و باعث مرگ او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وندل به دلیل تمایل او برای داشتن سه تا چهار فرزند، ترس داشت که پس از دریافت واکسن دیگر نتواند بچه دار شود و همین امر باعث شد که از زدن واکسن خودداری کند.

وندل و نامزدش پس از جشن عروسیشان به خانه آمدند و وندل احساس بی حالی و تنگی نفس داشت. خیلی سریع وضعیت او بدتر شد و به بیمارستان منتقلش کردند. مادر وندل می‌گوید: که شایعات و اطلاعات نادرست باعث مرگ دخترش در دوران جوانی شد و مانع ادامه زندگی او با کسی که دوستش داشت.

گزارش شده است که مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC) نسبت به شایعات و اطلاعات غلط در مورد واکسن هشدار داده و از همه خواسته است تا واکسن کرونا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

فرار عروس با جواهرات با دست به سر کردن داماد!

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عروس و داماد عروسی کرونا ویروس فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انانیموس: سرورهای ارتش رژیم صهیونیستی هک شد

 

به گزارش تابناک و به گزارش وب‌سایت خبری عبری‌زبان «rotter» هجده گیگابایت اطلاعات محرمانه ارتش (IDF) توسط گروه هکری ناشناس به سرقت رفته است.

با بررسی اطلاعات فاش شده مشخص شد 200هزار سند طبقه‌بندی شده شامل اطلاعات هویتی کارکنان، موقعیت اماکن سری، دستورالعمل‌های داخلی و … از زیرساخت‌های ذخیره‌ساز ارتش رژیم صهیونیستی استخراج شده است.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی حملات سایبری متعددی توسط محور مقاومت علیه زیرساخت‌های رژیم جعلی صهیونیستی رخ داده‌ است و این نشان‌دهنده میزان آسیب پذیر بودن این رژیم است.

دیگر خبرها

  • انانیموس: سرورهای ارتش رژیم صهیونیستی هک شد
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌