Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:47:28 GMT

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد در اصفهان در پایان هفته

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۶۸۳

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد در اصفهان در پایان هفته

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جوی پایدار در سطح استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

وی با اشاره به تداوم غبار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، اضافه کرد: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان تا صبح فردا بین ۳۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر متغیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: مهاباد با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5310910

منبع: مهر

کلیدواژه: وزش باد کاهش دما اداره کل هواشناسی اصفهان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود