Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ابراهیم محمدی مدیر مرکز پدافند غیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در این دوره آموزشی چهار روزه کارکنان دفاتر انرژی شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، کردستان، خراسان رضوی وهرمزگان حضور داشتند.

او افزود: در دوره آموزشی بهره برداری از نیروگاه سیار مدیریت بحران، کارکنان دفاتر انرژی از شرکت‌های آب و فاضلاب شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز کشور حضور دارند و آموزش تخصصی می‌بینند تا قابلیت واکنش مناسب در مهار حوادث غیر مترقبه در سراسر کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول با بیان این که نیروگاه سیار ۱۰ مگاواتی بحران کشور این قابلیت دارد که ولتاژ خروجی را در تمام سطوح ولتاژ نقاط مختلف کشور تنظیم کند افزود: در این دوره آموزشی کارکنان دفاتر انرژی به صورت تئوری و عملی با چگونگی در مدار قرار گرفتن این نیروگاه و بهره برداری اصولی از آن به خوبی آشنا شدند.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل، مدیریت بحران HSE آبفای استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته اولین انبار مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور به منظور خدمت رسانی به مردم و امدادرسانی مطلوب به آسیب دیدگان از حوادث غیر مترقبه در اقصی نقاط کشور، در استان اصفهان تشکیل شد.

محمدی عنوان کرد: انبار بحران صنعت آبفای کشور مجهز به تجهیزات تخصصی پیشرفته و مورد نیاز در مهار بحران است و نیز فرایند تکمیل این تجهیزات ادامه دارد و در حال حاضر دارای بزرگترین دیزل ژنراتور سیار کشور است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران نیروگاه سیار مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین، مالک رحمتی در جلسه قرارگاه جهاد آبرسانی استان، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی در استان انجام شود تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای مشکل را در کمترین زمان ممکن حل کنیم. 

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا طرح‌های آبرسانی مجتمع قشلاقات کلیبر، فاز دو ستارخان ورزقان، آلمالو هشترود و یخفروزان اهر تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری برسد تا کام مردم منطقه شیرین شود.

رحمتی گفت: پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی به وجود آید.

استاندار آذربایجان شرقی به عزم دولت برای حل تنش آبی اشاره و اظهار کرد: مسئله آب برای روستاها و شهرهای استان یک موضوع مهم و اساسی است؛ دولت سیزدهم نیز تمام قد به دنبال این است که به شهرهایی که در آذربایجان شرقی دارای تنش آبی هستند آبرسانی کند.

وی افزود: امروز فصل تدبیر و کار است و تا قبل از رسیدن تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین پایدار آب انجام شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه مجمع خیّرین آب استان در سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد، گفت: ۹۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان با هزینه خیّرین از نعمت آب برخوردار شده‌اند.

محمد اسکندری ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ عملیات آب رسانی به ۲۱۴ روستا به اتمام رسیده و در سال گذشته نیز به ۲۱۱ روستای دیگر آبرسانی شد.

محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز گفت: در طرح جهاد آبرسانی به روستاها، آذربایجان شرقی به الگویی برای سایر استان‌های کشور تبدیل شد.

وی گفت: طرح اول محرومیت‌زدایی شامل شهرستان‌های ورزقان، خداآفرین، کلیبر و هشترود است که به طور میانگین پیشرفت ۹۰ درصدی حاصل شده است.

خانی ادامه داد: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی قشلاقات و کلیبر و خداآفرین ۶۸ روستا و شهر آبش احمد با ۴۱۹۵ خانواده تحت پوشش قرار خواهد گرفت. با اتمام عملیات مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ می‌توان ۳۸ روستا را تا تابستان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رساند.

 وی افزود: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان نیز ۶۴ روستا و شهر ورزقان با ۵۷۷۳ خانواده تحت پوشش قرار خواهد گرفت که با تخصیص کامل اعتبارات امکان افزایش به ۸۸ روستا نیز امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد