Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح گرافیک جنسیت: خانم مسلط به نرم افزارهای ایلاستریتور، فتوشاپ و کورل تجربه کاری در زمینه بسته بندی مسلط به چاپ دارای 2 سال تجربه کاری در زمینه طراحی گرافیک حقوق بیمه سایر مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و نمونه طراحی های خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس واتساپ: 09361636289 ایمیل: info.rejinrokh@gmail.com آدرس: غرب تهران، دریاچه چیتگر

 

پربیننده ترین آزمون استخدامی بانک صادرات ایران استخدام مسئول دفتر و بازاریاب حضوری در cclass در آذربایجان شرقی استخدام مترجم زبان انگلیسی در یک شرکت در البرز استخدام کارشناس تولید با سرویس و بیمه در قم استخدام مهندس مکانیک در یک شرکت در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری ۱۳۱ داروخانه سرپایی و ۱۰ مرکز بیمارستانی وجود دارد که تلاش می‌شود داروی بیماران خاص و بستری تهیه همچنین کمبودهای روزانه دارو تأمین و دغدغه در این زمینه کاهش پیدا کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: یکی از موضوعاتی که در چهارمحال و بختیاری منجر به کمبود خرید دارو در استان می‌شود عدم پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر به ویژه تأمین اجتماعی است در خصوص شیرخشک نیز از آذرماه ارز ترجیحی حذف شده و به قیمت واقعی رسیده است اما ما به التفاوت آن از طریق بیمه سلامت تأمین می‌شود و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد به جز چند مورد محدود که به دلیل تعطیلات عید نوروز بود و این کمبود نیز تأمین و برطرف شد.

کد خبر 6084404

دیگر خبرها

  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟