Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:51:44 GMT

۲۷۰ نفر از موکب داران گیلانی در اربعین حضور می یابند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۹۹۵

۲۷۰ نفر از موکب داران گیلانی در اربعین حضور می یابند

 مجید دو هندو روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان در رشت با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی افزود :با توجه به محدودیت های کشور عراق ؛ ستاد عتبات عالیات استان گیلان برای اعزام موکب ها جهت خدمت به زائران اربعین برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ، سهمیه ۳۲۰ نفری برای اعزام یک موکب از استان اختصاص یافته که تا کنون ۲۷۰ نفر از آنها اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دو هندو محدودیت های پذیرش زائر توسط کشور عراق را یادآور شد و افزود: عراق،  زائری از مرز زمینی پذیرش نمی کند و آنها فقط از طریق هوایی با شرط انجام دو دوز واکسیناسیون و منفی بودن تست کرونا پذیرای زایران اربعین خواهند بود.

وی تصریح کرد : بخشی از موکب داران به تعدادی از موکبها به صورت نیروی انسانی و مالی کمک و خدمت رسانی می کنند.

دو هند افزود: موکبهای استان در شهرها نیز در این ایام در مناطق با رعایت پروتکل های بهداشتی به طرق مختلف از جمله توزیع رایگان نان، خدمات مومنانه توزیع غذا خدمات ارائه می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد  سال آینده شرایط به گونه ای باشد تا همه جاماندگان بتوانند در این مراسم مذهبی بزرگ شرکت کنند.

 دو هندو در بخش دیگری از سخنانش؛ با قدر دانی از نذورات مردم گیلان برای بازسازی ستاد عتبات عالیات  گفت:از ابتدای امسال تا کنون ؛ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نذورات مردم تحویل ستاد عالیات داده شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان پیش بینی کرد، در طرح خانه به خانه ۱۰ تن نذورات برنج  مردم جمع آوری  و در جایی که نذر شده ، هزینه شود.

۲۴ موکب در گیلان فعال هستند.

برچسب‌ها رشت ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان رشت ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین

صاحب کبابی در شهر مرزی حمیل استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدن زائران اربعین حالم را خوب می کند می گوید: سیل جمعیت زائران اربعین مردم حمیل را خوشحال می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران لحظه شماری می کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072038 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است