Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت رشته تحصیلی: ترجیحا علوم دامی حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی شرایط عمومی: آشنایی کافی با نرم افزارهای آفیس انضباط کاری دارای کارت پایان خدمت (آقا) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09355572281 واتساپ 09355572281 ایمیل ghadami@kimiazyme.com

 

پربیننده ترین آزمون استخدامی بانک صادرات ایران استخدام مسئول دفتر و بازاریاب حضوری در cclass در آذربایجان شرقی استخدام مترجم زبان انگلیسی در یک شرکت در البرز استخدام کارشناس تولید با سرویس و بیمه در قم استخدام مهندس مکانیک در یک شرکت در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد

متخصصان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی نمایشگر تلفن همراه را بومی‌سازی کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک علمی  و تحقیقاتی اصفهان و در طی 2 سال بومی‌سازی شد.

طراحی پنوماتیک این محصول دانش‌بنیان و طراحی سخت‌افزار آن توسط این شرکت دانش‌بنیان انجام شده است.

"دربازکن‌های تصویری هوشمند" توسط دانش‌بنیان‌ها بومی‌سازی شد

به گفته متخصصان این شرکت دانش‌بنیان، فناوری تولید دستگاه تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه، پیچیده است که بومی‌سازی آن کاهش هزینه‌های تعمیرات را برای مصرف‌کننده به همراه دارد.

اگر قطعه‌ای تعمیر شود دیگر نیاز به واردات LCD نیست و خود LCD موبایل قابلیت تعمیر پیدا می‌کند؛ قیمت نمونه خارجی این دستگاه نزدیک به 700 دلار است اما قیمت تمام شده این دستگاه در این شرکت دانش‌بنیان 250 دلار است.

تعمیر صفحه نمایشگرهای تلفن همراه با دستگاه ایرانی، باعث جلوگیری از خروج ارز برای واردات نمایشگر تلفن همراه می‌شود و این محصول 3 میلیون دلار سالانه از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

دقت تعمیرات صفحه نمایشگرهای تلفن همراه دستگاه بومی‌سازی شده، 95 درصد است. نمونه‌های خارجی، درصد خطای بالایی و نزدیک به 40 درصد خطا دارند و ما با فناوری‌هایی همچون فناوری پردازش تصویر و هوش مصنوعی توانستیم ضریب خطا را تا حد زیادی پایین بیاوریم و این ضریب خطا در این محصول دانش‌بنیان 5 درصد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی؛ آیا باید نگران بود؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی / آیا باید نگران بود؟
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • تولید دستگاه طیف‌سنج نوری برای تعیین غلظت مواد محلول در آب
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد