Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:09:54 GMT

کارخانه روغن کشی اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۹۴۶

کارخانه روغن کشی اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود

مسعود امامی یگانه روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان اردبیل افزود: کارخانه روغن کشی اردبیل با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

وی  بیان کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در آن مشغول کار خواهند شد.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: همچنین روند احداث بارانداز محصولات کشاورزی اردبیل که شامل سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی، سورتینگ و بسته بندی است به خوبی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی یگانه ادامه داد: برای احداث این بارانداز محصولات کشاورزی با ظرفیت ۲۷ هزار تن تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: موانع احداث این طرح بررسی و مقرر شد تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و نصب تاسیسات و راه اندازی کامل این مجموعه از بانک عامل پیگیری شود.

برچسب‌ها مسعود امامی یگانه روغن خوراکی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود امامی یگانه روغن خوراکی اردبیل مسعود امامی یگانه روغن خوراکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی نیا ظهر یکشنبه در در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان رسالت ناحیه دو اردبیل با اشاره به روند توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی در استان اردبیل اظهار کرد: تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر اسلام در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ انقلاب مقدس اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی استان اردبیل در حال توسعه است، افزود: این زمین چمن مصنوعی با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با متراژ ۵۴۴ متر مربع با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهینه سازی شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

دهقانی نیا گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش دانش آموزی وایجاد نشاط در فضاهای آموزشی تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6084618

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل