Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند سال ۹۹ برگزار و شهاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

بعد از انتخاب رئیس جدید، عزیزی خادم روز ۲۷ اسفند حمیدرضا مهرعلی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی انتخاب کرد. انتخابی که تا امروز همچنان تحت عنوان سرپرست ادامه دار شده؛ در حالی که این موضوع رسما اساسنامه و قوانین انتخابات فدراسیون فوتبال را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، هم انتصاب سرپرست غیرقانونی به شمار می رود و حتی تداوم این حضور که شائبه های زیادی را در پی داشته است.

در بند ۴ ماده ۲۶ اساسنامه آمده است: بعد از انتخاب رئیس، مجمع عمومی باید در مورد نامزدهای معرفی شده برای پست‌های نایب رئیس اول، دوم و سوم رأی‌گیری کند. برای انتخاب نواب رئیس، کسب اکثریت (بیش از ۵۰ درصد) آرای معتبر ماخوذه مورد نیاز است. اگر مجمع عمومی یک یا چند نفر از این نامزدها را با اکثریت (بیش از ۵۰ درصد) انتخاب نکند، رئیس باید نامزد یا نامزدهای دیگری را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ خاتمه مجمع عمومی جهت انتخاب به مجمع عمومی معرفی کند. متعاقباً هیئت رئیسه هم باید یک مجمع عمومی انتخاباتی فوق‌العاده برگزار کند.

از تاریخ انتخاب مهرعلی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تا امروز ۷ ماه گذشته و نه مجمع عمومی تشکیل شده و نه عزیزی خادم اقدامی برای تشکیل مجمع و معرفی نایب رئیس خود انجام داده است. عجیب تر این است که مهرعلی به همراه عزیزی خادم در سفر به لیتوانی حضور پیدا کرد و حتی در سفری که رئیس فدراسیون به آلمان داشت، سرپرست نایب رئیسی وی که البته حضور او تا امروز در فدراسیون غیر قانونی بوده، او را در نشست با اینفانتینو همراهی کرده است!

باید از هیات رئیسه فدراسیون سوال کرد که چرا نسبت به این بی قانونی واکنشی ندارد و تا چه زمانی قرار است حضور افراد مختلف در کمیته های فدراسیون، نایب رئیس و دبیرکل به صورت سرپرست که مغایر صریح اساسنامه است، ادامه داشته باشد که در نهایت برخی از آنها به سفرهای توریستی هم اعزام شوند؟ آیا قرار است هیات رئیسه فدراسیون که با شعار قانونگرایی وارد هرم مدیریتی این رشته شده، تماشاگر بی قانونی در فدراسیون باشد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عزیزی خادم مجمع عمومی نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آلمان با بیش از ۳هزار نیرو در رزمایش‌های بزرگ ناتو در ماه مه ۲۰۲۴ که از امروز در لیتوانی و در مجاورت مرز روسیه آغاز شده است، شرکت خواهند کرد.

این رزمایش‌ زیرمجموعه رزمایش‌های بزرگ «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» است که از اواخر ژانویه آغاز شد. لیتوانی با منطقه «کالینینگراد» روسیه و متحد نزدیک این کشور یعنی بلاروس، مرز مشترک دارد.

برلین در اقدامی جداگانه، اوایل ماه جاری روند پیاده‌سازی برنامه‌ خود جهت استقرار دائمی یک تیپ زرهی مجهز را در لیتوانی آغاز کرد. مسکو این برنامه را تهدید و نیازمند اتخاذ «تدابیر ویژه» توصیف کرده است.

رزمایش ارابه‌ غول‌پیکر(Grand Quadriga۲۰۲۴) که قرار است تا پایان ماه مه به اتمام برسد، با مشارکت ۲۰۰ فقره ادوات و تسلیحات سنگین ارتش آلمان از جمله تانک‌های لئوپارد و پوما و همچنین خودروهای زرهی باکسر برگزار خواهد شد. ارتش لیتوانی پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای نوشت که «محوریت این رزمایش جابه‌جایی دو لشکر از مرکز به شرق اروپا خواهد بود.»

کد خبر 6086557

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس