Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@01:34:14 GMT

زنی جوان در همدان قربانی اختلاف خانواگی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۹۵۹

زنی جوان در همدان قربانی اختلاف خانواگی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا زارعی ، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: با اعلام گزارش یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر و به بررسی ابعاد و زوایای این موضوع پرداختند.

او ادامه داد: براساس نتایج حاصله از شواهد و مدارک موجود و همچنین اعترافات، مرد جوانی به علت اختلاف خانوادگی، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از قتل همسرش موضوع را به برادر خود اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه صحنه قتل با حضور مقتول، عوامل و کارشناسان مربوطه بازسازی شد، اظهار داشت: مهمترین علت بروز این قبیل حوادث، ناتوانی افراد در کنترل خشم است.

به گفته او قاتل پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

همچنین حدود یک هفته پیش براثر درگیری ۲ نفر در محدوده شهرک فرهنگیان (۲۲ شهریور)،  یکی از طرفین دعوا براثر شلیک گلوله کشته شد و ضارب و متهم پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، درباره آخرین وضعیت پرونده قتل شهرک فرهنگیان نیز گفت: قاتل بلافاصله شناسایی و تیم های پلیس با استفاده از راهکار‌ها و شگرد‌های خاص سرنخ‌هایی به دست آوردند و تلاش برای دستگیری فرد قاتل همچنان ادامه دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول