Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ورزشکاران شهید، جانبازان، رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

بِسْم رب الشهداء و الصدیقین

حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس با تأسی از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، اهل بیت و یاران وفادارش، نمادی از عزت، عظمت و شکوه ایثار و فداکاری ملت قهرمان و پهلوان ایران اسلامی را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم به منصه ظهور رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد مقدس ایران اسلامی برابر استکبار جهانی، یادآور دلاورمردی، مقاومت، پایمردی، شجاعت و شهامت آزادمردان و شیرزنانی است که با ولایتمداری و دینداری برابر ظلم بیگانگان عقب نشینی نکردند و با باور به حقانیت وعده‌های استوار و خلل ناپذیر الهی و اعتماد وثیق و مؤمنانه به دوراندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاع و فرزانه، صلابت و اقتدار ایران اسلامی در جامعه جهانی را به ارمغان آوردند.

جامعه جوان و ورزشی ایران با تقدیم ۵ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس و ۱۳۵ شهید مدافع حرم نقش آفرینی انکار ناپذیری در مقابله با ظلم و استکبار داشت و با رشادتی مثال زدنی جلوه‌های با عظمتی از شکوه ایثار را در مسیر متعالی کمال به ثبت رساند.

اکنون در سالگرد این جهاد ماندگار، بار دیگر دفتر قطور دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس که نشان از بالندگی ملت سربلند ایران اسلامی در گذرگاه سخت مقاومت دارد را می‌گشاییم و با درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا، رادمردی جانبازان، رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، از خداوند متعال سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار در توفیقات روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طلب می‌کنیم.

سیدحمید سجادی

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس وزارت ورزش و جوانان هشت سال دفاع مقدس ورزش و جوانان ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است