Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پرسپولیس در مورد شرایطش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامدپاکدل، مهاجم تازه وارد پرسپولیس درباره دیدار با استقلال تاجیکستان و عبور از این حریف گفت: استقلال تاجیکستان تیم خوبی بود و شرایط سختی را در زمین حریف با توجه به چمن مصنوعی آنها داشتیم. اما اینجا پرسپولیس است و ما برای قهرمانی آسیا می جنگیم و فرقی نمی کند حریف چه تیمی باشد و برای هدف مان می جنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمرکزمان روی کار خودمان است و با تمام قدرت کارمان را پیش می بریم تا انشاءالله هدفی که دنبال می کنیم برای قهرمانی آسیا، بجنگیم و به آن دست پیدا کنیم.

مهاجم تازه وارد پرسپولیس درباره روند آماده سازی تیم و عدم بازی تدارکاتی گفت: مسلماً این اتفاق تاثیرگذار است. اما همانطور که گفتم اینجا پرسپولیس است و همه با تمام وجود می جنگند تا هدفمان را به بهترین شکل دنبال کنیم.

وی درباره عدم حضور هواداران گفت: تماشاگران رکن اصلی فوتبال است و حضورشان خصوصا برای پرسپولیس می تواند تاثیرگذار باشد و امیدوارم هر چه زودتر آنها را در استادیوم شاهد باشیم.

پاکدل درباره اینکه چقدر امیدوار به گلزنی برابر الهلال عربستان است تا با موفقیت در این بازی محبوبیت خود را بین هواداران این تیم افزایش دهد، گفت: سال اول حضورم را در پرسپولیس پشت سر می گذارم و طبیعتا تمام تلاشم را خواهم کرد. با انگیزه ای که دارم امیدوارم بتوانم هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم لطف خدا هم شامل حال من شود و بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

مهاجم سرخپوشان درباره شانس حضورش در تیم ملی نیز گفت: اینجا باشگاه پرسپولیس است و هر کسی که دیده می شود یا شانس حضور در فوتبال دیگر کشورها را به دست می آورد، با درخشش در اینجا بهتر به هدف خود می رسد. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم با نمایش و عملکردی موفق در پرسپولیس بتوانم دیده شوم و شانس حضور در تیم ملی را هم به دست بیاورم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حامد پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست هماهنگی دیدار‌های گروه چهارم رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران آسیا، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحى مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تایلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!