Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربیع خواه از محمدرضا مهاجری سرمربی شهر خودرو تمجید کرد

به گزارش طرفداری، محسن ربیع خواه درباره علت پیوستنش به شهر خودرو صحبت کرد.

محسن ربیع‌ خواه درباره پیوستن به شهر خودرو و جدایی‌اش از آلومینیوم اراک به تسنیم گفت:

فصل گذشته برای من به سختی سپری شد و مصدومیتی که داشتم در واقع یک بدشانسی بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اتفاقات فصل قبل را فراموش کرده‌ام و امسال هم در نهایت تصمیم گرفتم شهر خودرو را انتخاب کنم، چون دنبال یک چالش جدید بودم. من به آینده فکر می‌کنم و اینکه بتوانم روزهای خوبی را در فصل بعد رقم بزنم.

ربیع‌ خواه در ادامه با تمجید از محمدرضا مهاجری سرمربی شهر خودرو افزود:

آقای مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است و در حال حاضر هم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا یک تیم باکیفیت و آماده را برای فصل جدید وارد رقابت‌ها کند. من امیدوارم که تیم خوبی داشته باشیم و نتایجی بگیریم که هواداران فوتبال در مشهد را خوشحال کنیم.

ربیع خواه در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو مشکلات فصل گذشته را دوباره تجربه خواهد کرد، گفت:

مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تیم آرامش داشته باشد. به هر حال فصل گذشته مشکلاتی وجود داشت و پدیده هم تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان باانگیزه‌ای به تیم اضافه شدند و همه ما امیدوار هستیم که یک فصل خوب را در این تیم رقم بزنیم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محسن ربیع شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس

تین نیوز

در سی سال قبل مسیو کرشیش (August Karl Krziž) نمساوی (اتریشی)  و معلم توپخانه مدرسه مبارکه دارالفنون به استمداد شاگردان خود نقشه ای از تهران برداشت که ابعاد آن را به قدم پیموده بودند و زوایا را به تقریب گرفته بودند که اعتبار علمی نداشت و تخمینی بود. معهذا برای اشخاصی که بخواهند سی سال قبل تهران را ببینند مفید است. بعضی عمارات وسیعه اعیان و ... را مهندسین مکرم رفتند اذن بطلبند که نقشه بردارند صاحبان آنها بهر ملاحظه خود اذن ندادند و محل عمارت آنها بیاض و ساده ماند.

و در این تاریخ هزار و سیصد و نه (هجری قمری برابر با ۱۲۷۰ خورشیدی) که حسب الامر اعلی مقرر شد که نقشه دارالخلافه به زیور طبع درآید، تغییرات کلیه که در وضع عمارات راه یافته بود مجددا اصلاح شد و مقرب الحضرة العلیه سلیمان خان سرهنگ مهندس ، ولد خداداد خان و معلم جزو ریاضی مدرسه با مرکب چاپ نقشه را با کمال دقت نقل نمود و متحمل زحمات آن گردید. پس این نقشه مطابق است با وضع شهر دارالخلافه در تاریخ محرم سنه ۱۳۰۹ (مرداد ۱۲۷۰) 

 اعلان لازم الاذعان 

طبع این نقشه بدون اطلاع و اجازه اداره جلیله وزارت علوم قدغن است و ممنوع، به هر قسمی از اقسام، 

خواه به زبان فارسی یا عربی یا فرانسه غیره، و خواه به همین اندازه یا کوچکتر و بزرگتر، و خواه در داخل مملکت ایران و خواه در ممالک خارجه. 

 مخبرالدوله وزیر علوم 

لینک دانلود نقشه تهران ناصری مورخ ۱۲۷۰ خورشیدی

عمل سلیمان خان سرهنگ مهندس و معلم ریاضی

مقیاس نقشه یک جزو از چهار هزار جزو است

بحسب متر فرانسه

بحسب ذرع شاه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار