Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت

دو تیم پرسپولیس و سپاهان قرار است دیداری دوستانه باهم برگزار کنند.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی از مدتها قبل اعلام کرده بود پیش از سفر به ریاض و بازی با الهلال نیاز به انجام سه بازی تدارکاتی دارد. برهمین اساس رایزنی ها آغاز و مقرر شد پرسپولیس با تیم‌های پیکان و شهرداری آستارا در روزهای سوم و نهم مهرماه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازی قرار است در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شود.

حالا به نظر می رسد مذاکراتی برای انجام بازی پرسپولیس با تیم سپاهان نیز انجام شده و طبق مذاکرات قرار است دو تیم پرسپولیس و سپاهان در تاریخ 16 مهر به مصاف هم بروند. 

تلاش مدیران تیم پرسپولیس برگزاری این مسابقه دوستانه در ورزشگاه آزادی است اما بعید است سازمان لیگ اجازه آن را صادر کند. حالا باید دید دو تیم در حالی که نفرات ملی پوش خود را در اختیار ندارند قرار است در کدام ورزشگاه به مصاف هم بروند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند در مصاف با گل‌گهر و در جریان پیروزی 2 بر صفر مقابل سرمه‌ای پوشان سیرجانی با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد و در پایان نیمه اول جای خود را به نیما میرزازاد داد.
نیازمند به همین دلیل شانس حضور در اردوی فروردین ماه تیم ملی را که به احتمال فراوان شانس حضور در ترکیب اصلی داشت را هم از دست داد و به مداوا زیر نظر پزشکان مشغول شد.
با این حال و با گذشت نزدیک به دو هفته از مصاف طلایی پوشان اصفهانی مقابل گل‌گهر هنوز وضعیت نهایی پیام نیازمند سنگربان ملی پوش سپاهان برای دیدار سرنوشت ساز برابر تراکتور در تبریز مشخص نشده است.

نیازمند این روزها با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می‌شود ولی در کار گروهی غایب است.

نیازمند مقابل گل‌گهر دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه روی پا شد و همچنان نمی‌تواند در تمرینات گروهی سپاهان حضور داشته باشد.

در همین راستا قرار است نیازمند روز شنبه آزمایش MRI بدهد تا پزشکان درباره وضعیت مصدومیت او و حضورش در مصاف با تراکتور نظر نهایی و قطعی را بدهند.

سپاهان روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف شاگردان پاکو خمس می‌رود و غیبت پیام نیازمند در این مسابقه مهم اصلا خبر خوشی برای مورایس و سپاهانی‌ها به شمار نمی‌رود و آنها این سنگربان ملی‌پوش شرایط بازی در این مسابقه تعیین کننده فصل را پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!