Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال که در امارات به کرونا مبتلا شده اند شب گذشته و صبح امروز توسط مسئولان هتل محل اقامت خود از اتاق هایشان به بیرون هدایت شدند

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، دکتر بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال به دلیل ابتلا به کرونا حدود 3 هفته در دبی در قرنطینه حضور داشتند و تست آنها منفی شده اما مشکلات متعددی برای بازگشت به تهران پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد نوشادی در خصوص اینکه آیا بهبود پیدا کرده یا خیر گفت:

هم من و هم علیرضا رضایی تست هایمان منفی شده اما مشکلات عجیبی پیدا کرده ایم.

او افزود:

متاسفانه شب گذشته داشتند ما را از هتل بیرون می کردند اما به خاطر تماس یکی از مسئولان دوباره به اتاق هایمان برگشتیم. امروز دوباره مسئولان هتل اعلام کردند باید از هتل بیرون بروید چون مدت زمان حضورمان در هتل تمام شده و کسی مسئولیت مالی حضور ما در هتل را نمی پذیرد.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد:

در شرایطی که باید به ایران برگردیم هیچکس از باشگاه نیست که برای ما بلیط بخورد. چند بار با مسئول مالی تماس گرفتم که گفت کسی نیست تا پول خرید بلیت برگشت ما را پرداخت کند. ما در لابی هتل نشسته ایم و  از اتاق هایمان بیرون آمده ایم و هر لحظه ممکن است ما را از اینجا بیرون کنند.

نوشادی تاکید کرد:

هم من و هم رضایی شرایط بدنی خوبی نداریم چون کرونا داشتیم و از نظر جسمی ضعیف شدیم ولی واقعا کسی نیست که به داد ما برسد. امروز هم مجبور شدم با فرهاد مجیدی تماس بگیرم و او اعلام کرد خودش پول بلیت را پرداخت می کند ظاهرا او قرار است بلیت امروز عصر یا ساعت 21 امشب را برای ما بگیرد و در نهایت به ایران برگردیم اما برایم جالب است که چرا هیچکس نیست پاسخ ما را بدهد.

او ادامه داد:

در این چند روز خیلی اذیت شدیم و من در طبقه پنجم و رضایی در طبقه یازدهم به صورت آنلاین با هم کار می کردیم اما رضایی گلر اول تیم امید است و از نظر جسمی خیلی ضعیف شده و باید هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!

داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

آس در اینباره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • اخراج سانتوس: مربی قهرمان اروپا در ترکیه دوام نیاورد
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود