Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح مهربانی مهر در سال جاری در راستای شناسایی و کمک به دانش آموزان در مناطق محروم استان و جمع آوری کمک های خیرین در قالب بسته های لوازم التحریر، لوازم ورزشی و بازی های سرگرمی و فکری و … اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح مدارس مناطق محروم و دارای کانون های دانش آموزی به کیف کمک های اولیه تجهیز شده است، افزود: این طرح در سه مرحله شناسایی، جمع آوری کمک و توزیع از ۵ تیرماه آغاز و تا ۳۰ مهرماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین تهیه و در حال توزیع است، گفت: ارزش ریالی این بسته ها نیز حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۹۰۹ کیف و بسته کمک های اولیه در بین مدارس محروم و دارای کانون در حال توزیع است، عنوان کرد: تاکنون مبلغ ۴۴ میلیون تومان نیز در این خصوص جمع آوری شده است و همچنان ادامه داد.

کد خبر 5311049

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی لوازم التحریر هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی