Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:39:57 GMT

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۱۴۰

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ارسال آثار بدون هیچ محدودیت بوده و آئین اختتامیه طبق اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ علی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم ولایتمدار استان تبریک عرض می‌کنیم و با آغاز هفته دفاع مقدس، کارهای تبلیغاتی جشنواره رسانه‌ای ابوذر با 9 محور و 8 قالب شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: محورهای برگزاری این جشنواره اعم از امید و نشاط، سبک زندگی اسلامی، توان داخلی، خوداتکایی، مانع‌زدایی،  دشمن‌شناسی، الگوسازی و مطالبه‌گری، کارآمدی مدیریت بر فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت هستند.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر 21 دی ماه در اردبیل برگزار می‌شوداختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شودنخستین جشنواره ابوذر ویژه شهرستان در کاشان اجرا می‌شود

رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از قالب‌های جشنواره می‌توان به عکس، گزارش، خبر یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، موشن گرافی و اینفوگرافیک اشاره کرد.

لطفی ادامه داد: امید داریم تا با فعالیت‌های بیشتر اصحاب رسانه شاهد ارائه آثار با کیفیت بهتری در این جشنواره باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، اظهار کرد: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته با ارتقای کیفی ارسال آثار روبه‌رو هستیم و اردبیل به عنوان استان‌های پیش‌رو در برگزاری این دوره است.

لطفی بیان کرد: ارسال آثار بدون هیچ محدودیت بوده و آئین اختتامیه طبق اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، 21 دی ماه برگزار خواهد شد و کرونا مانع برگزاری این جشنواره نمی‌شود.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره رسانه دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی