Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:47:40 GMT

پرسپولیس - سپاهان؛ 16 مهرماه در استادیوم آزادی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۱۴۹

پرسپولیس - سپاهان؛ 16 مهرماه در استادیوم آزادی

طبق برنامه در نظر گرفته، پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود پیش از جدال با الهلال، برابر سپاهان در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت.

به گزارش گزارش "ورزش سه"، عدم شروع رسمی بازی‌های لیگ ایران یکی از مشکلاتی است که پیش از جدال با الهلال عربستان پیش روی سرخپوشان قرار گرفته است. در این زمینه یحیی گل محمدی با در نظر گرفتن سه بازی تدارکاتی، قصد دارد تیمش را با حداکثر آمادگی به مصاف حریف سرسخت عربستانی بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در برنامه آماده سازی پرسپولیس سه بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده بود که پیکان، شهرداری آستارا و سپاهان حریفان این تیم خواهند بود. پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از سفر به عربستان در تاریخ 16 مهرماه در استادیوم آزادی به مصاف شاگردان محرم نویدکیا خواهد رفت.

 

پرسپولیس روز شنبه سوم مهر ماه در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم پیکان می‌رود. در دومین دیدار هم روز جمعه نهم مهر ماه برابر تیم  شهرداری آستارا، تیم لیگ یکی با هدایت فرشاد پیوس، به میدان خواهد رفت.

پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند

شهریار مغانلو در جریان برد 2-1 تیم سپاهان برابر ملوان یک گل دیگر زد و 14 گله شد. 14 گل در 24 بازی حالا رفته رفته آماری آبرومند برای لیگ برتر کشورمان محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو در حالی به این آمار رسیده که در سالهای اخیر، گلزنان لیگ برتر ایران آماری بسیار ضعیف از خود به جا گذاشته اند. در سال گذشته تعداد گلهای بهترین گلزن لیگ به عدد 14 هم نرسیده بود و همین شهریار مغانلو با 13 گل آقای گل مسابقات لیگ حرفه ای شد. اما مغانلو در فصل جاری در حالی که 6 بازی کمتر از فصل گذشته داشته، 14 گل زده و در 6 بازی آتی می تواند آمار خود را در بهترین شرایط حتی به 20 گل برساند که یک آمار رویایی برای آقای گل لیگ برتر ایران محسوب می شود.

در تاریخ لیگ ایران برخی اوقات آمارهای شایسته و قابل توجهی در زمینه گلزنی داشته ایم. برخی از این آمارهای فوق العاده به قرار ذیل است:

حسین کلانی از پرسپولیس با 7 گل در 4 بازی لیگ سال 49 (فقط آمار دور نهایی محاسبه شده) حسین کلانی و صفر ایرانپاک از پرسپولیس در لیگ سال 1350 (هرکدام با 12 گل در 14 بازی) فرشاد پیوس از پرسپولیس در لیگ سال 1373 (20 گل در 24 بازی) رضا عنایتی از استقلال در لیگ سال 85 (21 گل در 30 بازی) رضا نوروزی از فولاد خوزستان در لیگ سال 1390 (24 گل در 34 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان