Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:07:27 GMT

اتفاق عجیب برای بازیکن ومربی استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۱۵۹

اتفاق عجیب برای بازیکن ومربی استقلال

مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال که در امارات به کرونا مبتلا شده اند شب گذشته و صبح امروز توسط مسئولان هتل محل اقامت خود از اتاق هایشان به بیرون هدایت شدند. ناطقان: دکتر بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال به دلیل ابتلا به کرونا حدود ۳ هفته در دبی در قرنطینه حضور داشتند و تست آنها منفی شده اما مشکلات متعددی برای بازگشت به تهران پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بهزاد نوشادی در خصوص اینکه آیا بهبود پیدا کرده یا خیر اظهار داشت: هم من و هم علیرضا رضایی تست هایمان منفی شده اما مشکلات عجیبی پیدا کرده ایم.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته داشتند ما را از هتل بیرون می کردند اما به خاطر تماس یکی از مسئولان دوباره به اتاق هایمان برگشتیم. امروز دوباره مسئولان هتل اعلام کردند باید از هتل بیرون بروید چون مدت زمان حضورمان در هتل تمام شده و کسی مسئولیت مالی حضور ما در هتل را نمی پذیرد.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد: در شرایطی که باید به ایران برگردیم هیچکس از باشگاه نیست که برای ما بلیط بخورد. چند بار با مسئول مالی تماس گرفتم که گفت کسی نیست تا پول خرید بلیت برگشت ما را پرداخت کند. ما در لابی هتل نشسته ایم و  از اتاق هایمان بیرون آمده ایم و هر لحظه ممکن است ما را از اینجا بیرون کنند.

نوشادی تاکید کرد: هم من و هم رضایی شرایط بدنی خوبی نداریم چون کرونا داشتیم و از نظر جسمی ضعیف شدیم ولی واقعا کسی نیست که به داد ما برسد. امروز هم مجبور شدم با فرهاد مجیدی تماس بگیرم و او اعلام کرد خودش پول بلیت را پرداخت می کند ظاهرا او قرار است بلیت امروز عصر یا ساعت ۲۱ امشب را برای ما بگیرد و در نهایت به ایران برگردیم اما برایم جالب است که چرا هیچکس نیست پاسخ ما را بدهد.

وی ادامه داد: در این چند روز خیلی اذیت شدیم و من در طبقه پنجم و رضایی در طبقه یازدهم به صورت آنلاین با هم کار می کردیم اما رضایی گلر اول تیم امید است و از نظر جسمی خیلی ضعیف شده و باید هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردد.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: بازیکن ، مربی ، ناطقان ، هدایت ، کرونا ، درمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازیکن مربی ناطقان هدایت کرونا درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت

علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور امروز هفتم فروردین در منزل خود درگذشت.

به گزارش مهر، فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون با اشاره به درگذشت یکی از دوبلور‌های فعال تلویزیون، گفت: علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور و صداپیشه امروز هفتم فروردین ساعتی پیش در منزل خود بر اثر ایست قلبی گذشت.

وی اضافه کرد: علی‌اصغر رضایی‌نیک از دوبلور‌های فعال تلویزیون بود و بیشتر گوینده نقش‌های مکمل و تیپ بوده است.

سریال «امپراطور افسانه‌ها» که اخیرا پخش آن به پایان رسید، همچنین سریال «دونگ یی» از جمله آثار این دوبلور بود.

دیگر خبرها

  • فیلم/ گل به خودی عجیب بازیکن لتونی!
  • اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی