Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات دعوت شده به این رقابت‌ها می‌بایست جهت انجام تست کرونا ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲ مهرماه در محل خانه‌ی کشتی شهید هادی حضور داشته باشند.

مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت ۹ تا ۹:۳۰ صبح روز ۲ مهرماه و بدون ارفاق وزن برگزار و رقابت‌ها از ساعت ۱۱ همان روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان روز‌های ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: یوسفی: چرخه انتخابی برای حضور در تیم ملی بهترین کار است

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود