Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:45:42 GMT

پادکست «جعبه شماره هفده» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۲۱۱

پادکست «جعبه شماره هفده» منتشر شد

منصور ضابطیان، نویسنده، مجری و روزنامه نگار، در صفحه اینستاگرام خود از انتشار پادکست جعبه شماره هفده با مضمون آرامگاه فردوسی، خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ضابطیان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

«آرامگاه فردوسی بدون شک یکی از جنجالی‌ترین و پر حادثه ترین بناهای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرایش از همان فردای روز مرگ حکیم آغاز می‌شود. در پادکست جعبه شماره هفده همه چیز را در این باره گفته ایم.

پادکست را می‌توانید در بیشتر اپ های پادگیر و به ویژه کست باکس بشنوید. اما از امشب در کانال تلگرامی مد هم منتشر شده. جا داره از دوستان همیشگی ام، اسماعیل باستانی، سارا اسکویی، عطا سرمست، زهرا قائدی و فرشید سادات شریفی تشکر کنم و همچنین از اینستاچاپ عزیز که در کنار جعبه ایستاده.

اینستا چاپ یک سایت و اپ مفید برای کاغذی کردن عکس‌های دیجیتال با بهترین کیفیته و برای این شماره هم یک کد تخفیف در نظر گرفته. پادکست رو بشنوید و نظرتون رو اینجا بنویسید.»

کد خبر 524011

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام منصور ضابطیان پادكست پیام اینستاگرامی آرامگاه فردوسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

به گزارش جام جم و به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه‌سازان گروه ورزش و تفریحات، این هفته با همكاری صدا و سیمای استان «بوشهر» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌كنند.

«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یك استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های كردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مركزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، كرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی نوبت به استان «بوشهر» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته 30 و31 فروردین به تهیه كنندگی احسان زارع و شاهین بهرامی نژاد، اجرای آرش احمدی و مسعود فیروزی، گزارشگری علی رشیدی و آرش شبان کار ساعت 19:15 با همكاری رادیو «بوشهر» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • بشنوید| آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی