Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:09:16 GMT

جوشیدن عجیب خاک در بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۲۵۵

جوشیدن عجیب خاک در بوشهر

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

 

نادرترین گونه‌ی کروکودیل + فیلم زندگی روزمره زن مسلمان در شرق آسیا + فیلم علت تغییر فصل هاچیست؟/کشور ۶ فصل جهان را بشناسید! کشف کیک تولد ۷۹ ساله قانون اساسی آمریکا حراج می‌شود! نمایشگاه «در لباس سربازی » به روایت رهبر انقلاب ويدئو کليپي زيبا براي قدر داني از زحمات کادر درمان کشف حقایقی جدید درباره مثلث برمودا کتاب «جان پدر کجاستی؟» منتشر شد جوشیدن عجیب خاک در روستای هلیله! + فیلم

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس کروکودیل تغییر فصل کیک تولد قانون اساسی آمریکا نمایشگاه در لباس سربازی کادر درمان مثلث برمودا جان پدر کجاستی اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابوالحسن عالی اظهار داشت: مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و ۶ روستا ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار بخش ارم را تحت پوشش قرار می‌دهد که در حال حاضر انشعاب شهر تنگ ارم و ۲ روستا به این خط متصل شده است.

وی بیان کرد: خط انتقال این مجتمع در مدت ۶ سال و با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود به طول حدود ۳۴ کیلومتر و به قطر ۱۹۰ تا ۳۵۵ میلیمتر یکی از طرح‌های شاخص این شرکت در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

عالی اظهار داشت: منبع تامین آب این مجتمع سد شهدای تنگ ارم بوده که خط انتقال آن از محل طرح‌های جهاد آبرسانی ساخته شده است.

وی افزود: با اتصال شبکه آب آشامیدنی چهار روستای باقیمانده وضعیت تامین آب شهر و روستا‌های بخش ارم شاهد تحولی چشمگیر می‌شود.

عالی یادآور شد: در استان بوشهر طرح‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش بینی شده تا قبل از تابستان به افتتاح برسند.

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارش‌های جوی استان بوشهر در ماه‌های گذشته انتظار است هم استانی با درکی راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • اقدامات و فعالیت های دامپزشکی استان بوشهر
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید