Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@03:59:32 GMT

بازی کثیف الهلالی ها علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۳۱۲

بازی کثیف الهلالی ها علیه پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

براساس قرعه کشی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود.

از وقتی که مشخص شد حریف الهلال در مرحله بعد پرسپولیس است؛ رسانه‌های عربستانی هر روز خبر از مصدومیت تعدادی از ستاره‌های این تیم می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله عطیف کاپیتان اول الهلا‌ل تنها بازیکنی است که به دیدار مقابل پرسپولیس نخواهد رسید. این بازیکن عمل جراحی خود را در آلمان روی پایش انجام داد و به طور قطعی به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته شد به دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌رسد آندره کاریو وینگر الهلال است که این بازیکن اصلا نامش در لیست آسیایی الهلال قرار ندارد.

نفراتی مثل سالم الدوساری، سلمان فرج، محمد البریک و … به طور حتم به دیدار مقابل پرسپولیس می‌رسند و اعلام خبر مصدومیت این نفرات فقط برای برهم زدن تمرکز پرسپولیسی‌هاست و کادر فنی پرسپولیس نباید به اخبار رسانه‌های عربستانی توجه کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست