Web Analytics Made Easy - Statcounter

بامداد چهارشنبه و در یکی از مسابقات دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کونکاکاف (دومین سطح رقابت‌ باشگاهی آمریکای مرکزی) تیم "اینتر موئنگوتاپو" سورینام میزبان المپیا هندوراس بود و در پایان با نتیجه ۶-۰ مغلوب شد. عجیب‌ترین نکته این مسابقه، حضور بازیکنی ۶۰ ساله در ترکیب اینتر بود؛ بازیکنی که البته یک شخص عادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانی برونسویک، معاون ریاست جمهوری سورینام که در سال‌های اخیر مالک این باشگاه بوده، در این بازی با پیراهن شماره ۶۱ و با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت. او تا دقیقه ۵۴ در زمین حضور داشت و جالب‌ آن که در ترکیب‌های اعلام شده توسط سایت‌ها، هیچ نامی برای بازیکن شماره ۶۱ ثبت نشده است!

این البته اولین حاشیه برونسویک در این دوران نبوده است؛ کمیته انضباطی فوتبال سورینام در سال ۲۰۰۵، او را به دلیل تهدید مسلحانه بازیکنان، ۵ سال محروم کرده بود. (این محرومیت بعدا لغو شد)

او در سال ۲۰۱۲ نیز به دلیل رفتار خشونت‌آمیز نسبت به یک داور و بازیکن، حکم محرومیت یک ساله را دریافت کرده بود.

۲۵۸ ۲۵۱

کد خبر 1557303

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ

فلامینگو از حکم صادره در خصوص گابیگل «غافلگیر» شده و گفته است که در این خصوص، درخواست تجدید نظر خواهد کرد. 

گابریل باربوسا، مهاجم ۲۷ ساله فلامینگو، از سوی دادگاهی ورزشی در برزیل به جرم تلاش برای نقض قوانین مرتبط با دوپینگ، دو سال از انجام هرگونه فعالیت حرفه‌ای محروم شد. 

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، گابیگل قبل از بازی فلامینگو در لیگ ریو دو ژانیرو، چندین ساعت دیرتر نسبت به هم تیمی‌هایش در تست دوپینگ شرکت کرد. او پس از اطلاع از محرومیتش، با انتشار بیانیه‌ای به تکذیب اتهامات مطرح شده علیه خودش پرداخت.

محرومیت باربوسا از تاریخ نقض قانون، یعنی ۸ آوریل ۲۰۲۳ باید محاسبه گردد. این بازیکن که عضو تیم ملی برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود و توانست همراه هم تیمی‌هایش مدال طلا را کسب کند، می‌توان از طریق دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درخواست فرجام خواهی‌ کند.

باربوسا که اولین بازی ملی خود برای برزیل را در می ۲۰۱۶ و در دیداری دوستانه مقابل پاناما انجام داد، طی ۱۸ بازی برای کشورش، ۵ گل ملی نیز به ثمر رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • ببینید | واکنش متفاوت وزیر رئیسی به درگذشت سیاستمدار زن اصلاح‌طلب
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!