Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی تیم ملی کاراته آقایان با حضور در فدراسیون کاراته احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

به گزارش برنا، جلسه کادر فنی تیم ملی کاراته آقایان امروز در فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رئیس و محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه کادر فنی تیم ملی گزارشی از وضعیت و برنامه های تیم در خصوص آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید فرخی و حامد زیکساری مربیان تیم ملی، نعیما خواجوی مربی بدنساز و دکتر محمد نصر فیزیوتراپ تیم ملی، حاضرین در این جلسه بودند که احکام خود را نیز دریافت کردند.

ملی پوشان کاراته کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی امارات که ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه، و آسیایی قزاقستان که ۲۸ آذر تا یک دی برگزار می گردد آماده می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کادر فنی تیم ملی تیم ملی قزاقستان کاراته کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی